مراحل عضویت در ربات مترجم

مراحل عضویت در ربات مترجم

تاریخ نگارش: 1396/3/30 - 11014 بازدید
ربات مترجم متن (fast24irbot@)، امکان ترجمه لغات و عبارات بین 53 زبان زنده دنیا را دارد. استفاده از این ربات رایگان می باشد. جهت اتصال به ربات اینجا کلیک کنید.
(جهت مشاهده راهنمای فعال سازی اکانت اینجا کلیک کنید)
برای شروع روی دکمه Start کلیک (تاچ) کنید:

view

هم اکنون می توانید از ربات استفاده کنید. کلمات یا جملات مورد نظر خود را تایپ کرده و یا copy-paste کنید و برای ربات ارسال کنید. ترجمه آن برای شما نمایش داده می شود:

view

برای ترجمه به زبان های دیگر کافی است که زبان مقصد را در ابتدای عبارت خود درج کنید و سپس از کارکتر دو نقطه کمک بگیرید. به عنوان مثال برای ترجمه کلمه انگلیسی hello به زبان فرانسوی، ابتدا fr را نوشته و سپس کاراکتر دو نقطه را تایپ کنید و در انتها کلمه یا متن خود را وارد نمائید. به عنوان مثال:
fr:hello

view

برای مشاهده لیست زبان ها و مخفف آنها (مانند fr برای فرانسوی)، منوی ربات را باز کرده و روی لیست زبان ها کلیک کنید:

view

پس از مدتی استفاده از ربات، باید مراحل عضویت (رایگان) را انجام دهید. وقتی پیام زیر را از ربات دریافت کردید، باید آدرس ایمیل خود را برای ربات ارسال کنید. اگر قبلا عضو سایت fast24.ir هستید کافی است آدرس ایمیل را وارد کنید و اگر عضو نیستید ابتدا ثبت نام کنید.

view

مراحل ثبت نام بسیار ساده است. کافی است آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور دلخواه نیز تایپ کنید. درج شماره موبایل اختیاری است.
همچنین جهت رفاه حال شما، دکمه های ورود با ایمیل گوگل، یاهو و مایکروسافت (هات میل) بدون نیاز به ثبت نام در سایت نیز قرار داده شده است.

view

حال آدرس ایمیلی که با آن در سایت fast24.ir عضو هستید را در ربات ارسال کنید: (ما در تصویر فوق با آدرس info@fast24.ir ثبت نام کرده بودیم)

view

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می فرمائید آدرس ایمیل بلافاصله مورد تائید قرار می گیرد:

view

حال می توانید به صورت نامحدود از خدمات ربات استفاده نمائید:

view

در صورتی که برای انجام هر یک از مراحل فوق مشکلی داشتید از طریق فرم تماس با ما در منوی سایت، از ما کمک بگیرید.
FAST24.IR
the best or nothing






Website Developed by ITCenter7