قانون دوم: به مانند یک بازیگر نقش بازی کنید

قانون دوم: به مانند یک بازیگر نقش بازی کنید

تاریخ نگارش: 1395/12/4 - 10110 بازدید
اسرار مکالمه آسان به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگر
قانون دوم: به مانند یک بازیگر نقش بازی کنید
بعد از گوش دادن زیاد به فایل های صوتی نوبت تکرار زیاد آنهاست.
تکرار، تکرار، تکرا
بدون شک، شما بعد از 3-5 بار تکرار کردن یک مکالمه، خسته می شوید و شاید دیگر علاقه ای به ادامه دادن در خود نبینید و شاید هم از اینکه می بینید به راحتی می توانید جملات مکالمه را پشت سر هم  بگویید خوش حال شوید.
اما منظور ما از تکرار کردن چیست؟
درواقع تکرار کردن جملات زمانی می تواند موثر باشد که شما هر چه را که می شنوید به مانند همان تکرار کنید. شما باید روی تن صدای خود کار کنید و به نحوه ی گفتن جملات دقت کنید.
به طور مثال:
آنچه را که می شنوید همان گونه تکرار کنید، آنچه را که گوینده با احساس خاصی مانند  عصبانیت، شادی، تعجب یا هر حالت دیگری بیان می کند، شما هم باید دقیقا همان حالت را در خود به وجود آورید و آن جملات را تکرار کنید.
درواقع یادگیری یک زبان به مانند تئاتربازی کردن می باشد و به اندازه یک بازیگر تئاتر باید شما را غرق خود کند. تمام احساسات را باید به خود بگیرید. اگر لازم است از زبان بدن استفاده کنید به این دلیل است که می گویند جلوی یک آینه جملات را تکرار کنید و تمرین کنید.

به این ترتیب شما به ذهن خود می آموزید که وقتی هیجان زده شدم و در حال صحبت کردن  (مثال) به زبان فرانسوی بودم  لحن و تن صدای من و نحوه ی گفتار من چگونه باید باشد.
شما خواهید دید که به این شیوه بعد از یاد گرفتن 30 درس از دروس Fast24   در زبان مورد نظر خود چقدر پیشرفت خواهید کرد.
این قانون یکی از مهم ترین قوانین مکالمه کردن می باشد، به این شیوه شما در هر جا و هر مکانی که باشید به هیچ عنوان استرس نخواهید داشت و خواهید دید که چه آسان به زبان مورد علاقه خود صحبت می کنید.
موفق باشید.



FAST24.IR
the best or nothing






Website Developed by ITCenter7