رموز مکالمه روان داشتن در یک زبان . قانون اول

رموز مکالمه روان داشتن در یک زبان . قانون اول

تاریخ نگارش: 1395/12/4 - 10164 بازدید
اسرار مکالمه آسان به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگر.
قانون اول:
گوش دادن به فایل های صدا
اگر شما قبلا به کلاس زبان رفته باشید حتما شنیده اید که باید به فایل های صوتی که به شما داده می شود ، گوش کنید.
جالب اینجاست که معمولا اغلب افراد این کار را انجام می دهند و بعد از گذراندن 9 یا 12 ترم  در کلاس های زبان هم چنان مشکل مکالمه کردن به آن زبان را دارند .
سوال :
مشکل کجاست؟
چرا من تمام جملاتی را که می خوانم می فهمم یا اگر کسی به انگلیسی یا به آن زبان حرف میزند من به طور کامل یا بخشی از صحبتهای آنها را متوجه می شوم اما خودم قادر به مکالمه کردن به آن زبان نیستم؟
پاسخ:
شما باید از این قانون پیروی کنید .
باید بارها به فایل های صوتی گوش دهید به خصوص فایل هایی که بخش زیادی از آن را متوجه می شوید.
اگر شما به چیزهایی گوش دهید که اغلب جملات نمی دانید، درواقع کاری برای یادگیری زبان خود انجام نداده اید پس پیشرفتی نخواهید کرد.
به طور مثال نشستن جلوی یک اخبار انگلیسی که 90%  کلمات گوینده برای شما نا آشناست، شما را در یادگیری زبان کمک نمی کند. بهتر است وقت خود را روی فایل های صدایی متمرکز کنید که حداقل 75% آنها را متوجه می شوید.
اگر بارها به فایل صدایی گوش دهید که جملات آن را می دانید و متوجه می شوید در واقع در حال پیشرفت هستید و به تثبیت آن جملات در ذهنتان کمک کرده اید و اگر کلمه  یا جمله ای را متوجه نشدید ، می توانید سریع به متن نگاه کنید و این بار با فهم کامل از آنچه که می شنوید به گوش دادن ادامه دهید.
برخی از افراد به اشتباه می گویند: اینها ساده هستند به درد من نمی خورند غافل از اینکه آنها همان جملات ساده را نمی توانند به راحتی، با لهجه مناسب و بدون تپق زدن بیان کنند زیرا آنها معنی جملات به ظاهر ساده را می دانند اما تلاشی به گوش دادن و تکرار کردن آنها نکردند.
اگر در مکالمه کردن ضعیف هستید حتما به روش Fast24   می توانید در صحبت کردن پیشرفت کنید.
به فایل های  صوتی که  در دروس  Fast24 برای شما آماده شده توجه کنید و آن ها را از درس اول که ساده ترین است تا آخرین درس خوب گوش کنید و تکرار کنید.
این اولین رمز برای مکالمه کردن روان و آسان می باشد.
برای دیدن بقیه رموز روی تگ های زیر کلیک کنید.



FAST24.IR
the best or nothing






Website Developed by ITCenter7