موفقیت در یادگیری یک زبان چیست و چگونه به دست می آید؟

موفقیت در یادگیری یک زبان چیست و چگونه به دست می آید؟

تاریخ نگارش: 1395/11/18 - 9543 بازدید
موفقیت در یادگیری یک زبان چیست و چگونه به دست می آید؟
امروزه آموزش آنلاین یک زبان بسیار پرطرفدار است.
بیشتر مردم فکر می کنند که یادگیری یک زبان حتما نیازمند رفتن به کلاس های زبان می باشد . در واقع این نوع تفکر است که باعث می شود در نهایت آنها سر از کلاس های زبان در بیاورند اما حقیقت چیز دیگریست.
آموزش زبان هیچ گاه نیاز به رفت و آمد به کلاس های زبان نبوده ، این باور غلط سبب شده که مردم تنها با رفتن به این کلاسها و گذراندن ترم های زیادی به دنبال رسیدن به موفقیت باشند زیرا موفقیت را در رفتن به این کلاس ها می بینند و در آخر نیز افراد بیشماری هستند که به هدف اصلی خود که داشتن مکالمه روان و بسیار حرفه ای است نمی رسند.
افراد بسیاری هم به خصوص در ایران هستند که فکر می کنند می توانند به یک زبان صحبت کنند اما بیشتر آنها جملات فارسی را در ذهن خود به انگلسی یا یک زبان دیگر ترجمه می کنند که این نتیجه اتکاء 100% به آموزگارکلاس و صرفا رفتن به کلاس های زبان بدون کار فردی جدی می باشد. این افراد وقتی در مقابل یک فرد بومی (انگلیسی زبان یا هر زبان دیگر) قرار می گیرند معمولا بخشی از صحبتهای آن فرد را متوجه نمی شوند یا خود توانایی پاسخ دهی کامل و مکالمه روان و پشت سر هم بدون نیاز به فکر کردن را ندارند، در صورتی که هیچ معلمی نیست که بهتر از خود شما به شما زبانی از زبانهای دنیا را بیاموزد.
آنچه به نام کلاس رفتن در جامعه ما اتفاق می افتد تنها 20% از کار می باشد زیرا فرایند آموزش زبان در نهایت نیاز به تمرین و تکرار بالا دارد که شما باید زحمت تمرین و تکرار را خود به دوش بگیرید حتی وقتی کلاس خصوصی می روید.
شما باید بسیار خلاقانه و مشتاقانه در رابطه با یک زبان رفتار کنید.
باید به دنبال یادگیری بسیار فراتر از کلاس و کتاب باشید . به عنوان مثال :
  • خواندن کتاب های داستان
  • خواندن اخبار
  • مرور کردن اینترنت
  • دیدن فیلم
  • شنیدن فایل های صوتی به دفعات بالا
در طول 15 سال تدریس زبانهای انگلیسی و فرانسوی با شاگردان بسیاری آشنا شدم. افرادی که به دنبال معجزه در گفتار و افکارمدرس کلاس هستند.
در واقع چیزی که آنها بیشتر از یک کلاس زبان نیاز دارند ، حضور فردی در کنارشان برای انتقال اعتماد به نفس و ایجاد اشتیاق فراوان و حتی مدیریت کردن افکارشان است و زمانی که چنین معلمی را پیدا کنند دیگر هیچ چیز جلو دارشان نیست .

اما سوال اینجاست که چطور می توان به تمامی این افرادی که در سنین مختلف وارد کلاس می شوند کمک فکری کرد و آنها را یاری نمود؟
آیا وقت آن نرسیده که خودمان به این نکته برسیم که برای رسیدن به هر هدفی باید ابتدا خودمان را از نظر ذهنی کاملا آماده کنیم و با اشتیاق و لذت فراوان تا جایی که لازم است به تلاش کردن ادامه دهیم ؟
موفقیت در هر رشته و هر کاری نیازمند مدیریت کردن ذهن و زمان است و به شما دوستان خوبم پیشنهاد می دهم که مدیریت کردن ذهن خود را به دست بگیرید چرا که بسیار بهتر ازمدیریت شدن می باشد.


موفقیت چیزیست که نیازمند :
  • متمرکز بودن روی زبان مورد نظر.
  • پافشاری بیشتر برای یادگیری فراتر از کلاس و کتاب و استفاده از ابزارهای جانبی آموزش
  • به طور روزانه و مداوم تمرین کردن
  • و هر روز پیشرفت کردن
تیم مدرسان Fast24 از تمامی ابزارها مانند فیلم های کمک آموزشی و مترجم رایگان در وب سایت بهره برده تا بهترین کیفیت را در یادگیری زبان مورد نظرتان به شما ارائه دهد.

view

 شما نه تنها در وب سایت آموزشی Fast24.ir یک زبان را می آموزید بلکه یاد می گیرید که چطور آموزگار خود باشید.
محیط آموزشی بسیار جذاب Fast24 خود مشوقی برای یادگیری می باشد.
به جرات می توان گفت که هیچ وب سایت آموزش آنلاین زبان کیفیت محتوایی، زیبایی محیط ( که بسیار در یادگیری ذهن موثر است) و تاثیر گذاری سریع در روند آموزشی راهمانند Fast24.ir را ندارد .

امروزه آموزش آنلاین در تمام دنیا طرفداران بسیاری دارد، مزیت های آموزش آنلاین عبارتند از :
  • صرف هزینه کمتر نسبت به کلاس
  • حذف شدن رفت و آمد به کلاس که برای بسیاری از مردم اهمیت دارد
  • دسترسی به مفاد آموزشی در هر زمان و هر مکان
  • مطالعه کردن با سرعت خود ( کلاس های زبان برای بسیاری از افراد با سرعت کند یا سرعت تند می باشد. برخی نمی توانند خود را با افراد دیگری که در کلاس حضور دارند ، منطبق کنند ، به همین دلیل گاه کلاس بسیار خسته کننده یا بسیار استرس زا می باشد.)
می توانید همین لحظه تفاوت را ببینید . یک ماه امتحان کنید.


FAST24.IR
the best or nothing






Website Developed by ITCenter7