روش استفاده صحیح از اپلیکیشن مترجم متن Fast24

روش استفاده صحیح از اپلیکیشن مترجم متن Fast24

تاریخ نگارش: 1397/5/8 - 13258 بازدید
کاربران گرامی،
ترجمه متون در اپلیکیشن Fast24 بر اساس سیستم های هوشمند نرم افزاری صورت می پذیرد. این سامانه هوشمند به نگارش صحیح عبارات حساس است. از آنجایی که اغلب کاربران، متون خود را از زبان های رایج مانند انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ... به فارسی ترجمه می کنند و در هنگام ترجمه، عبارت را از لحاظ املایی و نگارشی درست درج می کنند مشکلی در روند ترجمه وجود ندارد، اما کاربرانی که اقدام به ترجمه عبارت از زبان فارسی به دیگر زبان ها می کنند، باید اصول نگارشی شامل املای صحیح کلمات و جمله بندی مناسب را رعایت کنند.
به دو تصویر زیر دقت فرمائید. تصویر سمت راست ترجمه عبارت "هوا گرمه" و تصویر سمت چپ ترجمه عبارت "آب و هوا گرم است" را نمایش می دهد. ترجمه درست، تصویر سمت چپ می باشد، زیرا نگارش صحیح فارسی را رعایت کرده است.
view

در مثال دیگر، ترجمه دو عبارت "حالتون خوب است؟" و "حال شما خوب است؟" را مقایسه کنید:
view

می دانیم که زبان فارسی در گفتار و نوشتار متفاوت است. اگر جملات به فارسی محاوره ای (خودمانی) نوشته شود، یک سیستم نرم افزاری نمی تواند آن را به درستی آنالیز کند.

پیشنهادات تیم Fast24 به کاربران گرامی:

  1. کلمات را به درستی تایپ کرده و جمله بندی صحیح داشته باشید.
  2. برای بهبود زبان انگلیسی خود کافی است دو پکیج اول آموزش زبان انگلیسی را از وب سایت Fast24.ir  تهیه کرده و با کمک ابزارهای آموزشی مدرن (مکالمات رو در رو، عبارات کاربردی، ویدئوهای کمک آموزشی و ...) زبان انگلیسی خود را بهبود بخشید. بدین ترتیب نه تنها قادر خواهید بود به راحتی مکالمات روزمره انگلیسی داشته باشید، بلکه ابزارهای آموزشی Fast24 مانند اپلیکیشن مترجم متن را در جهت بهبود توانایی خود در یک زبان خارجی مورد استفاده قرار خواهید داد.
بسیار خرسندیم که به واقع بهترین محصول آموزش زبان را برای شما آماده کرده ایم.
FAST24.IR
the best or nothing






Website Developed by ITCenter7